Klantenservice

Onze klantenservice onderhoudt zeer nauwe banden met onze fabrikanten zodat er in geval van een lastig probleem altijd direct kan worden teruggevallen op de technici van de fabrikant. Hierdoor hebben wij de beschikking over een enorm team van specialisten.

Deze staan in principe dag en nacht voor ons klaar. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen  telefonische ingang op te zetten. De reden is dat wij van mening zijn dat het aansluiten van een achteruitrijcamera geen rocket science is. Het is relatief eenvoudige techniek en het meeste installatiewerk bestaat uit het trekken van de kabels.

Uiteraard kunt u met al uw vragen bij ons terecht maar dan via de chat, mail of het contactformulier. Normaal gesproken worden mails op werkdagen binnen een uur beantwoord. Bij een livechat hebt u natuurlijk direct contact. Hoe dan ook, wij staan altijd voor u klaar.

Bijkomend voordeel van deze constructie is dat u het antwoord ook nog eens in alle rust na kunt lezen. Dit is een van de redenen dat wij veel goedkoper kunnen leveren dan diverse concurrenten. Indien noodzakelijk is er natuurlijk altijd telefonisch contact mogelijk. 

Neem contact op

Waar bent u naar op zoek?

1. Retouren
1.1. Mag ik het product monteren/gebruiken?

U mag uiteraard het product aansluiten en bekijken of het u bevalt. Zodra u echter het product gaat monteren zal dit altijd sporen nalaten waardoor het niet meer als nieuw is. Wij zullen bij een retour de gemonteerde set beoordelen en waardevermindering doorberekenen.

1.2. Hoe meld ik een retour?

Een retour kan aangemeld worden door met uw account in te loggen in de webshop. Hebt u geen account aangemaakt tijdens uw bestelling. Dan is dat geen probleem. U kunt alsnog een account aanmaken met emailadres waarmee u de bestelling hebt geplaatst. Uw bestelling wordt dan automatisch gekoppeld en u kunt het product retour melden

1.3. Wat zijn de verzendkosten voor het retourneren

Retourneren is voor eigen rekening, binnen 14 dagen kunt u kiezen voor het ruilen van het product of uw geld terug.

1.4. Tot wanneer kan ik een retour aanmelden?

Je retour aanmelden kan binnen 14 dagen, na ontvangst van je product. Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om te retourneren. Uiteraard houdt u garantie op het product.

1.5. Hoe verwachten jullie het product terug?

Retouren verwachten wij in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals u het in de winkel zou doen. Maar dus niet de beschermfolies verwijderen, extra gaten boren, stekkers afknippen of solderen etc.... Als het product niet in originele staat retour ontvangen wordt zullen we bekijken wat de waardevermindering is en dit op het retourbedrag in mindering brengen. Producten die door verkeerd aansluiten defect zijn geraakt kunnen we niet vergoeden.

1.6. Hoe snel betalen jullie het aankoopbedrag terug?

Zodra we het product in goede orde hebben ontvangen gaan we er direct mee aan de slag. Bij ruilen sturen we de volgende dag het vervangende product. Wilt u het aankoopbedrag terug dan staat dat binnen enkele dagen op uw rekening.

1.7. Hoe moet ik mijn retour verpakken?

Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken. Het liefst de verzenddoos waarin u het product geleverd kreeg. Gebruik hiervoor niet de productverpakking. 

2. Bestellen
3. Betaalmethoden
3.1. Hoe kan ik betalen?

In onze webshop kunt u betalen met iDEAL, Bancontact/Mister Cash, bunq, Belfius, KBC, Bankoverschrijving en SOFORT Banking. Alle deze betaalmethoden zijn gratis, we rekenen hier geen kosten voor. Andere betaalmethoden worden helaas niet geaccepteerd. Indien u kiest voor Bankoverschrijving ontvangt u een mail hoe u deze betaling kunt uitvoeren.

3.2. Wat is jullie bankrekeningnummer?

Alle betalingen lopen via onze betaalprovider sisow. Als u tijdens uw bestelling gekozen heeft voor bankoverschrijving ontvangt u een mail hoe u de betaling kunt uitvoeren.

3.3. Is betalen via internet veilig?

De betalingen vinden plaats in beveiligde omgeving. Alle gegevens worden via een beveiligde ssl verbinding versleuteld verstuurd. Er is dus niemand die mee kan kijken.

4. Garantie en Reparatie
4.1. Hoe lang heb ik garantie?

We bieden op alle producten 2 jaar garantie op fabricagefouten. De garantie is gebaseerd op carry-in. Dit houdt in dat u het defecte product naar ons opstuurt. Wij kijken vervolgens of het apparaat gerepareerd kan worden of vervangen dient te worden. De reparatiekosten of eventuele vervanging zijn uiteraard geheel gratis.

4.2. Hoe meld ik een defect product?

Het is natuurlijk heel vervelend als een product defect. Daarom gaan we dit zo snel mogelijk voor u oplossen. U kunt het defecte product het beste aanmelden door in te loggen in de webshop. U kunt in de webshop dan zelf een ticket aanmaken waarin u het product defect meldt. We nemen dat zo snel mogelijk contact met u op over de vervolgstappen.

5. Incompleet of verkeerd product?
5.1. Wat als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Hebt u niet het juiste product ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Dan lossen we dat zo snel mogelijk op!

5.2. Wat als mijn bestelling niet compleet is?

Is uw bestelling niet helemaal compleet of missen er onderdelen in de doos? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Zodat het onbrekende deel van uw bestelling of de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk nagestuurd kunnen worden. Normaal gesproken hebt u het onbrekende onderdeel binnen een paar dagen in huis.

Bedrijfsinformatie

Achteruitrijcameras.nl
Adres De Dam 5-1
Postcode 9351AL
Plaats Leek
Land Nederland
KVK nummer 70557918
btw-nummer NL858373567B01