Top

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen aan achteruitrijcameras.nl over:

Verzendingen

Is mijn bestelling al verzonden?
Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een email-bevestiging. Het duurt, afhankelijk van TNT Post normaal 1 tot 2 werkdagen tot het pakje bij u aankomt.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn binnen Nederland gratis. Buiten Nederland zijn de verzendkosten afhankelijk van het land van bestemming en het gewicht. De verzendkosten kunt u altijd zien in uw winkelwagen of tijdens het afrekenen.

Kan ik mijn zending volgen?
U ontvangt een Track-en-Trace code zodra uw bestelling verzonden is. U kunt uw pakketje volgen op de site van Postnl.

Privacy & Veiligheid

Wat doet u met mijn gegevens?
Wij vragen u alleen om gegevens die absuluut noodzakelijk zijn om uw bestelling te verwerken. Uw persoonlijke gegevens zijn beveiligd en zullen nooit aan derden gegeven worden.

Garantie en Retourneren

Krijg ik garantie op mijn aankoop?
op alle producten in ons assortiment krijgt u standaard 2 jaar garantie op fabrieksfouten.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ben van gedachte veranderd!
Mocht een product niet volledig aan uw wensen voldoen, dan kunt u deze binnen 14 dagen na aankoop retourneren, zonder lastige vragen. Wel dient u de producten goed en degelijk te verpakken inclusief de orginele nota. Producten die beschadigd of niet compleet zijn kunnen uiteraard niet worden geaccepteerd. Zodra wij het product in goede staat hebben ontvangen storten wij u het aankoopbedrag retour

Bestellingen

Wat is de status van mijn bestelling?
De actuele status van uw bestelling kunt u altijd zien door in te loggen met uw klant-gegevens.

Betalen, prijzen en promoties

Is mijn betaling ontvangen?
Zodra uw betaling ontvangen is ontvangt u van ons een bevestiging per email.

Producten

Ik heb een vraag over product XYZ?
Voor specifieke vragen over een bepaald product, kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

============
Telefonische bereikbaarheid

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Om de kosten laag te houden hebben wij geen telefonische helpdesk. Dit is ook niet nodig omdat het installeren van een achteruitrijcamera beslist niet moeilijk is. U kunt uw vragen eenvoudig via het contactformulier stellen. Deze zullen zo snel mogelijk worden beantwoord. We streven er naar elke email binnen enkele uren te beantwoorden. Mocht het via de mail niet lukken uw vraag te beantwoorden dan nemen wij altijd telefonisch contact met u op..

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de  klantenservice.